[Pardus-kullanicilari] nasıl kaldırabilirim???

Mehmet H akyil45 at gmail.com
19 Nis 2006 Çar 00:01:21 EEST

Serkan Azak wrote On 18-04-2006 23:34:
> Boot işleminde sorun yaşar mıyım?????

yaşamazsınız diyeceğim ama hiçbir şey %100 değil ki. büyük ihtimalle
yaşamazsınız diyelim. ben de çıktığı günden beri dual boot kullanıyorum.
hiçbir sorun yaşamadım bugüne kadar. pardus elbette çok eksiği var. ben
iş yerinde mecburen windows kullanmak zorunda kalıyorum. ama bu kökten
silmeyi gerektirmemeli bence.
en azından bir bölümde kurulu kalmalı diye düşünüyorum. en azından yeni
sürümlerde belki isteklerinizi görme şansınız olur.

iyi çalışmalar.