[Pardus-kullanicilari] Pardus üzerine ftp sunucusu kurmak

WeBmAsTeR fatihbeler at gmail.com
18 Nis 2006 Sal 15:11:32 EEST

Merhaba arkadaşlar ben pardus işletim sistemi üzerine ftp kurmak istiyorum.
vsftpd programını kurdum fakat erişim hakları hakkında bir bilgim yok bide
ana yapılandırma dosyasını nasıl düzenleyeceğim. aslında benim yapmak
istediğim apache de yayınladığım web sayfalarını ftp programları ile
bağlanıp güncellemek bana yardım edebilirseniz sevinirim. vsftpd yi kurduğum
zaman vsftpd start diye komut yazıyorum 500 oops iel başlayan bir hata
veriyor bana ftp yapılandırmayı ayrıntılı bir şekilde anlatırsanız gerçekten
çok sevinirim yardımlarınız için çok teşekkürler

--
web :
fatihbeler.50megs.com
msn : fatihbeler at hotmail.com