[linux-network] Re: postfix

---------

From: Enis Büyükgüner (enis@bantboru.com)
Date: Tue 20 Jan 2004 - 01:45:04 EST

    Selamlar

    =D6ncelikle a=FEa=F0=FDda belirttikleriniz kesinlikle do=F0ru. Bunu =
    =FCzerine=20
    dediklerinizi yapt=FDktan sonra localdeki ali kullan=FDc=FDs=FDndan =
    local
    olmayan veli ye mail g=F6nderdim ve ard=FDndan i=E7eri=F0i "450
    <veli@deneme.com>: User unknown in local recipient table" olan bi
    al=FDyorum. Bunun ndeni ne olabilir.

    =DEimdiden te=FEekk=FCr ederim