[linux-network] Re: postfix

---------

From: Bulent Tatlidil (btatlidil@infotron.com.tr)
Date: Mon 19 Jan 2004 - 10:03:10 EST

    > Selam arkadaşlar
    Selam,

    > Farz edelim ki deneme.com isminde bir domainim var ve mailleri
    > fetchmaille local ime alıyorum. Postfix dede myorigin = deneme.com iken
    > local deki ali kullanıcısının (passwd de bulunuyor) local kullanıcı
    > olmayan (firma içindeki mail server a bağlı olmayan) ve maillerini
    > dialup la bağlanıp deneme.com un bulunduğu internet üzerindeki mail
    > servedan doğrudan alan veli kullanıcısına mail atmasını nasıl sağlarım.

    anladigim kadariyla:)
    bir icerde bir de disarida deneme.com var.
    Ama dis dunya deneme.com'a mail atinca distaki deneme.com'a gidiyor. (mu ?)
    bu arada veli sirkete gelmiyor, icteki Ali ise veli'ye mail atinca
    veli'nin icte hesabi olmasa da mail'i okuyabilsin istiyor (mu ?)
    Boyleyse :
    icteki postfix'te tranport_maps kullanmaniz gerekebilir.
    ornek :
    main.cf 'de :
    ekleyin.
    (distaki sunucunub FQDN'inin mail.deneme.com oldugunu farzederek)
    transport dosyasinin icerigi:
    deneme.com :
    veli@deneme.com smtp:mail.deneme.com
    # postmap /etc/postfix/transport