[linux-network] Re: postfix

---------

From: Kemal M. Ergur (kemal.ergur@gtkbilgisayar.com)
Date: Tue 20 Jan 2004 - 04:14:48 EST

    On Tue, 2004-01-20 at 08:45, Enis Büyükgüner wrote:
    > Selamlar
    >
    > =D6ncelikle a=FEa=F0=FDda belirttikleriniz kesinlikle do=F0ru. Bunu =
    > =FCzerine=20
    > dediklerinizi yapt=FDktan sonra localdeki ali kullan=FDc=FDs=FDndan =
    > local
    > olmayan veli ye mail g=F6nderdim ve ard=FDndan i=E7eri=F0i "450
    > <veli@deneme.com>: User unknown in local recipient table" olan bi
    > al=FDyorum. Bunun ndeni ne olabilir.
    >
    > =DEimdiden te=FEekk=FCr ederim
    Bunun nedeni size yanit olarak gelen iletilerde de belirtildigi uzere,
    "deneme.com" alanadini mydestination parametresinde tanimladiginiz icin,
    postfix veli@deneme.com kullanicisini local olarak kabul ediyor ve local
    transport'u kullaniyor. Ancak boyle bir kullanici olmadigindan size
    "User unknown in local recipient table" gibi anlamli bir hata veriyor.
    Postfix baslangicta 450 kodunu kullanir bu tur hatalar icin.
    Sisteminizin yapilandirmasi tamamlandiginda
    "unknown_local_recipient_reject_code = 450" satirini
    "unknown_local_recipient_reject_code = 550" olarak degistirmeniz
    onerilir.

    Cozum onerisini zaten Sn. Koc vermisti.

    --
    Kemal M. Ergur <kemal.ergur@gtkbilgisayar.com>