[linux-network] Re: internet ve mail paylaşımı

---------

From: kaptan (kaptan@kablonet.com.tr)
Date: Tue 13 Jan 2004 - 09:15:12 EST

    Selam,

    tum bunlarin ne Mandrake ne de RedHat ile alakasi mevcut; Mandrake yerine
    Redhat kurun demek pek dogru degil, o zaman zorlandigimiz her ozellikte
    baska bir dagitim kurmamiz gerekir.

    Mandrake'niz server gorevi goruyorsa ve dhcp sizin sorun teskil etmezse tek
    yapacaginiz mandrake control center'dan network&internet bolumune girip
    sonra da share internet connection secenegine girmek, dhcp paylasimi hazir,
    ayni sekilde proxy ayarlarini da ayni yerden yapabilirsiniz, ince ayar
    degil, baslangic temel ayarlaridir ama temel islevleri de gayet guzel
    yaparlar... Bu arada diger win makinelerde de dogal olarak static ip yerine
    obtain automatic IP address olarak duzenleme yapmak lazim... Bir de onlari
    restart etmek lazim...

    QMail konusu benden uzak, saygilar,
    Cengizhan Kaptan