[linux-network] ip'si degisen sunucu

---------

From: Osman Yozgatlıoğlu (osman.yozgatlioglu@datassist.com.tr)
Date: Tue 13 Jan 2004 - 09:12:30 EST

    Selamlar,
    Gecenlerde yerelde tuttugumuz linux sunucumuzun ip'sini yeni bir isp'ye
    gectigimizden dolayi degistirdim.
    Bu sunucu onceden firewall icindeki oracle veritabanina php ile
    baglanabiliyordu. tnsnames.ora dosyasini da degistirmeme ragmen makina
    veritabaniyle bir turlu baglanti kuramiyor.
    Ayni segmente baska bir bilgisayar kurup ondan baglanmayi denedim sorun
    yok. firewall uzerinden basarili olanla olmayan baglantilari
    inceliyorum, 1521 numarali porttan baska porta gecmesi gereken yerde
    takiliyor.
    Nedir acaba derdi fikir yurutebilecek var mi?

    Tesekkurler,

    --
    I.Osman Yozgatlioglu
    Datassist A.S.