[linux-network] squid

---------

From: Coskun KARACA (c.karaca@celiknet.com)
Date: Mon 12 Jan 2004 - 07:57:29 EST

     öncelikle tesekkürler.. cache ide artırdım ama olan yine aynı.ben bu squid
    ten vazgeçmek istiyorum.acaba başka bir önerisi olan varmı.şu an insanlar
    ayaklanmaya başladılar. :) bu arada acaba yanlış birşeylerimi artırıyorum
    squid ile ilgili olarak yapacağım şeyleri daha ayrıntılı yazarsanız
    sevinirim. >linux server makine ile ağda bulunan makineler internete
    çıkıyor.makine ilk >başladığında hemen her siteye hızlı bir erişim
    varken.birsüre sonra ki bu süre >fazla değil (10-15 dk - yarım saat) bu
    sürenin sonunda makineler artık nete >giremiyor.ana makinaya restart
    attığımda tekrar düzeliyor.nedeni squid olabilirmi? >makineyei squid olmadan
    nete çıkarabileceğim iptables komut zincirlerini bana >gönderirseniz
    sevinirim veya squid in bu problemini çözebilmeme yardımcı olursanız...