[linux-network] Re: Teknowall kurulum+calistirilmasi!!!

---------

From: R. Tolga Korkunçkaya (tolga@mavibilgisayar.com)
Date: Mon 12 Jan 2004 - 03:07:31 EST

    komut satirinda root olarak giris yapin ve passwd
    ile root sifrenizi, daha sonra
    passwd admin
    komutu ile admin sifrenizi yazin, sifreleriniz degissecektir.
    siz sanirim admin sifresini degistirip root deniyordunuz.

    Web arayuzune nasil ulasilacagi konusu ve onemli aciklamalar teknowall
    belgelerinde yazmaktadir, okuyunuz lutfen.

    r.tolga