[linux-network] Re: Teknowall kurulum+calistirilmasi!!!

---------

From: Ismail Oztekin (ioztekin@burolink.com.tr)
Date: Mon 12 Jan 2004 - 02:41:10 EST

    Sifre degistirmek icin setup user'ı ile girdigim ayarlar kısmından sifre
    degistirmeyi denedim ama olmadı. Sifre degistirildi diyor fakat yeni sifre
    ile root user'i ile acamıyorum.
    Hadi ondan vazgectim default password'u kullanmaya razıyım. Fakat browser
    uzerinden teknowall'a nasıl ulasabilirim birde onu acıklarsaniz sevinirim.
    Kolay gelsin