[linux-network] Re: Kullanici Izleme

---------

From: Yunus ÇİÇEK (ycicek@karma-d.com)
Date: Tue 06 Jan 2004 - 10:53:32 EST

    Sevgili kardeşim;

    Öncelikle sizin ahlakınızla ilgili olumsuz bir şey söylemedim.
    Öyle anlaşıldıysa özür dilerim.
    Ben sadece başkalarını , özellikle de internet cafe gibi insanların güvenle
    internet işlemlerini yapması gereken bir kamu kuruluşunda bunun ahlak dışı
    olduğunu söyledim.

    İyi Çalışmalar Diliyorum.

    Yunus ÇİÇEK

    Karma-D iletişim sistemleri Ltd. Şti.

    Avni dilligil sokak no:17 Kat-3 Mecidiyeköy/İST
    Tel :0212-3477690-91
    www.karma-d.com