[linux-network] Re: Kullanici Izleme

---------

From: Serdar (mericsargin@superonline.com)
Date: Tue 06 Jan 2004 - 05:25:46 EST

    Yunus Bey Kardesim etik olarak dediginiz dogru ama bunu ogrenmek isteyisim=
    =20
    bunu yapacagim anlamina gelmez. Neden kendimi bunu ogrenmekten mahrum=20
    edeyimki.
    Bir ikincisi Ahlakdisi kelimesini size iade ediyorum benim ahlakimi kimse=20
    sorgulayamaz=20

    Saygilarimla
    Iyi Calismalar

    Sal 06 Oca 2004 11:04 tarihinde =FEunlar=FD yazm=FD=FEt=FDn=FDz: