[linux-network] Re: Telnet

---------

From: Yunus ÇİÇEK (ycicek@karma-d.com)
Date: Mon 05 Jan 2004 - 03:01:10 EST

    Selamlar Arkadaşlar.

    Lütfen versiyonlarınızı yenileyin.
    Sanıyorum yanlış bir inanışın kurbanıyız.
    şöyleki; her yeni versiyon yeni bir şeyler içerir ve oturması için beklemek
    gerek.
    kısmen doğru, ancak genellikle versiyon updatelerin temel sebebi güvenlik
    açıklarıdır.
    Lütfen penguenleri korunmasız bırakmayalım.

    İyi Çalışmalar Diliyorum.

    Yunus ÇİÇEK

    Karma-D iletişim sistemleri Ltd. Şti.

    Avni dilligil sokak no:17 Kat-3 Mecidiyeköy/İST
    Tel :0212-3477690-91
    www.karma-d.com