[linux-network] Re: fetchmail

---------

From: Yunus ÇIÇEK (ycicek@karma-d.com)
Date: Mon 05 Jan 2004 - 02:50:30 EST

    Selamlar Sonat
    sanirim asagidaki yazilari dikkatli okumadin.
    /root/.fetchmailrc dosyasina tüm mailboxlari yazacaksin.
    ve root ile login olup
    fetchmail -d180 yazacaksin.
    verdigi hatada /root/.fetchmailrc dosyasinda mailboxlar kaydedilmemis.
    yada root ile login olmamissin.

    Iyi Çalismalar Diliyorum.

    Yunus ÇIÇEK

    Karma-D iletisim sistemleri Ltd. Sti.

    Avni dilligil sokak no:17 Kat-3 Mecidiyeköy/IST
    Tel :0212-3477690-91
    www.karma-d.com