[linux-network] Re: fetchmail

---------

From: sonat@karatahta.com
Date: Fri 02 Jan 2004 - 14:54:36 EST

    1-fetchmail -d180 konutunu verdigim zaman 'fetchmail: no mailservers have
    been specified.' hatasini aliyorum benim fetch maili bir sekilde
    calistirmam lazim webmin ile ayarlari yaptim webmin den alabiliyorum fakat
    fetch maili surekli burdan calistiramayiz.
    2-bu makina agda bagli fakat otomatik ip ile nete bagli (statik ip si yok)
    client lar windows bu makinanin ip si ile fetchmailin aldigi mailleri pop3
    kullanarak alabilirmi?