[Linux] Re: kablo modem uzerinden...

From: Bora GUNGOREN (bora@ieee.metu.edu.tr)
Date: Tue 29 May 2001 - 12:17:37 EEST

bu cihazlara intelligent switch/hub adi veriliyor. turkiye de cok fazla
degisik cihaz satilmiyor diye biliyorum.=20

adres tam hatirlamiyorum ama at&t'nin adsl hizmetini kullananlara yonelik
bir sayfasi vardi, orada bir cok degisik model karsilastiriliyordu.
disaridan cihaz getirtebilecek zamaniniz varsa orayi arayip incelemek hos
olabilir. (+host:att.com +adsl +guide +home filan gibi bir arama is
gorebilir herhalde)

sanirim netgear in rt3xx serisi cihazlari turkiye de satiliyor. ama baska
marka/model cihazlarla deneyimi olan varsa listede paylassa iyi olur hani.
ben de eve kablo-net baglatip, odalara dagitmayi dusunuyorum bu aralar.
eninde sonunda ayni tur bir cihaz almam gerekecek.=20

bora.
=20