[Linux] Re: kablo modem uzerinden...

From: Serdar KOYLU (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Tue 29 May 2001 - 16:48:50 EEST

Selamlar..

Bir ara, Cumhuriyet Univ. boyle bir cihaz ariyordu. Ama bulup
bulamadiklari konusunda fikrim yok. Ayhan Bey gelismeleri bize
iletebilir.

Ama su kadarini soyleyeyim, boyle bir cihaz yerine gidip bit pazarindan
bir hurda 486+HUB almak daha ucuza gelir. Yesyeni,
Cel667+20GBHDD+128RAM+15"Mon. 530 $ KDV Dahil. Herhalde eski
bilgisayarcilari filan dolasip, monitoru size kalsin diyerek 100 $ veya
altina bir 486 bulursunuz. Size lazim olan FreeSCO gibi bir tek
disketlik Linux ondan sonra..

Saygi ve sevgiler..