[Linux] Re: Turkiye sizinle gurur duyuyor!

From: Onur (okucuk@yahoo.com)
Date: Wed 30 May 2001 - 11:06:50 EEST

co> Turkiye sizinle gurur duyuyor ! Linux mailing listinin
co> iki uyesi! Bana ttnet e baglanamam ile ilgili
co> attiginiz mailler icin!
co> 1. Aytug Nadir e New_Napster_Site.DOC.scr isminde
co> bir attachment ile C:\windows\hkk32.exe file infected
co> with W32.Badtrans.13312@mm virusunu bulastirdigi icin.

Aytug Nadir den ben de boyle iki virus aldim, eger kasitli yapilmis
bir durum degilse kendisine linux a gecmesini ve viruslerden
kurtulmasini oneriyorum :)

co> 2. Doruk Fisek e listeye degil kisisel attigi mailde
co> stupid mode = 1 yazdigi icin!

Sanirim bunu bir saka olarak algiladiniz ama degil, tamamen sorunuzun
cevabi. wvdial programi, /etc/wvdial.conf dosyasinin icine
Stupid Mode = 1
yazarsaniz ttnet e sizi baglayacaktir. Bu programla ilgili bir
ayardir.

Doruk Bey'in tamamen size yardim amacinda olduguna, hatta size cozumu
de ulastirdigina inaniyorum. Umarim bir dahaki sefere size normal
gelmese de, baskalarini infaz etmeden once size verilen bilginin
dogrulugunu once arastirirsiniz.

co> Not: Bu iki kisi hakkinda hicbir bilgim yok!
co> Tahminim ttnet calisan psikolojik sorunlari olan iki
co> insan olduklaridir. Aptal olabilirim ama saygisiz degilim.

Iyi calismalar

 Onur