[Linux] Re: FW: Linux gercekte bedava degil !!!

From: mutlu onder (madmutlu@yahoo.com)
Date: Tue 29 May 2001 - 09:54:48 EEST

Merhaba;

 Sn Murat Gezer ' e tamamen katiliyorum. Arkadaslar
Turkiye'nin sokaga atacak parasi yok ! Her yil
milyonlarca $ m$ a gidiyor. Giden paralar hepimizin
parasi aslinda. Insanlar isletim sistemlerinin ve ya
programlarin teknik yonunu bilmezler ancak ekonomik
yonu herkesi ilgilendirir. Turkiye'nin ekonomik
sıkıntı yasadigi su gunlerde ULUSAL ISLETIM SISTEMI
 olgusunu ortaya atabilmek gerekir. Nasil sorusunun
cevabi da cesitli etkinlikler duzenliyerek ve medyayi
arkaniza alarak olabilir. Her bilgisayar firmasi
sattigi pc de windows veriyor. Tamam zaten talep bu
yonde ancak windows yuklu bir makinanin yaninda linux
un son kullanici ya yakin bir surumu de yuklenebilir.
Maksat insanlari bir yerden olaya dahil etmekte.

Saygilarimla ...

Mutlu B. ONDER