[Linux] Ynt: Re: Ynt: djbdns kurulumu

From: Orhan Berent (berent@altay.adm.deu.edu.tr)
Date: Tue 29 May 2001 - 09:54:36 EEST

Merhaba

yeri gelmişken benden daha iyi bilen arkadaslara sorayım,
basilix icin sendmail 8.9.3 ve washington-cacdeki imap-2000'i
kullaniyorduk,qmail icin daha dogrsusu Maildir icin Courier-imap+BasiliX
kullanan var mi,hem vpopmail ile hem de pam ile.
ilk soru sadece bilgi edinmek amaciylaydi,ikincisi icin ise yardima
ihtiyacim var;

Mandrake 7 uzerinde Courier-imap kullaniyorum vpopmail'siz,kullanicilar
pam'i kullaniyor.
courier-imap install sirasinda pam.d altinda otomatik olarak imap diye bir
dosya olusturup
pam_stack.so ve pam_nologin.so kullnaiyor sorun yok

ama Sol'da ya da BSD icin pam.conf'a saniyorum kullanicin kendisinin
ayarlama yapmasi lazim
ben cok arastirmama ragmen Sol icin courier-imap uygun lib
bulamadim,konustugum bazi arkadaslar vpopmail ile kullandiklarindan sorun
hakkinda fikir yurutemiyorlar.en son courier-imap listesinde okudugum bir
yanitta Sol icin kendiniz bir dummy lib buılmalisiniz diye yaziyordu.

sorun hakkinda fikir sahibi olabilecek arkadaslar var mi

Orhan Berent