[Linux] Re: Linux ile ttnet'e baglanmak

From: Nilgün BelmaBugüner (nilgun@fide.org)
Date: Mon 28 May 2001 - 07:52:50 EEST

Selam,

Bana hazirladiginiz wvdial betigini gonderebilir misiniz?
O betikten yararlanarak kppp icin bir bir komut kümesi
hazirlayabileceğimi umuyorum.

Kppp ile şu an bagli oldugum isp'ye (anet) baglanabiliyorum.
(PAP ile kullanıcı ID ve parola alanlarini yazarak ucbirim acmadan)

ttnet'e bu yontemle baglanamiyorum. Ucbirim acarak da baglanamiyorum.
Komut kumesi yazarak da baglanamadim.

Asil sorun zaten kimlik kanitlama sirasinda ttnet'in ne yaptigini
anlayamamdan kaynaklaniyor. Yazdigim farkli komut kumeleri ile
sonuc alamadigim icin bu sorunla karsilasip cözmüs olanlarin
bulunabilecegini dusunerek bu listeye yazdim.

Nilgün

Pazar 27 May 2001 22:56 tarihinde, Ismail Murat Dilek şunları yazmıştı:

(devamı silindi)