[Linux] Linux ile ttnet'e baglanmak

From: nilgun@fide.org
Date: Sun 27 May 2001 - 21:16:12 EEST

Selam,

ttnet'e baglanabilmek icin yardima ihtiyacim var.

Sistemim:

Cekirdek: 2.4.2
xfree86: 4.0.3
KDE: 2.1.2

kppp ile ttnet haricindeki ISP'lere baglanabiyorum.
Ayni yontemle ttnet'e ne 145 ne de 146 ile baglanamadim.

Aga oturum acilacakken modem otomatik olarak tekrar arama yapmaya
basliyor. Kesmezsem bu boyle surup gidiyor.

Ucbirim ile baglanmak istedigimde su an baglandigim ISP username ve password
sorarken ttnet sadece system password soruyor. Bu durum 145 ve 146 da ayni.

ilginize simdiden tesekkurler

Nilgün