[Linux] Re: Linux ile ttnet'e baglanmak

From: Serdar KOYLU (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Sun 27 May 2001 - 23:03:10 EEST

Selamlar..

kppp, setup icinde (Ayarlar olabilir), yeni bir hesap ekleyin. Orada
ortaya yakin bir yerde, Kullanici dogrulamanin nasil yapilacagina
(Authentication) dair bir acilan kutu var. Oradan PAP'i secin. Hepsi bu
kadar. Ben emin olmak icin (wvdial ile sorunsuz kullaniyorum, kppp ile
emin olmak istedim) bugun evden denedim ve su an ttnet'i kullanarak
size bu cevabi yaziyorum...

Diger tum sorunlarinizda da bu liste size yardimci olacaktir.

Saygi ve sevgiler..

PS: Arkadasimiz linux ile dogrudan alakali olmayan baska bir listede,
linux ile baglanamadigini belirtmisti, bende bu bilgileri soyleyin
sorunu cozelim demistim. SAgolsun bu bilgileri ozel maille