[Linux] TurkLug

From: Ismail Murat Dilek (cereta@blueyonder.co.uk)
Date: Mon 28 May 2001 - 01:20:45 EEST

Selamlar,

Hemen hemen tum Linux Kullanicilari grubunun hem mailing listleri var hemde IRC
forum kanallari var. ben size bu maili yazarken #suse irc kanalinda ve #scotlug
kanalinda linux konulari uzerine bilgi alisverisinde bulunuyoruz.

Onerilerim;

1-Turkiye Linux Kullanicilari grubunun her ay toplanmasi ; hem bolgesel olarak
hemde tum arkadaslarimizin is yogunlugu gibi konularda imkansizligi olustruyor.

Ozaman mail list uyeleri olarak ayda bir gun belirliyelim hep birlikte

#TurkLug irc kanalinda bulusalim
Bulusmadan once konuyu belirliyelim . toplantiya bir kac gun kala hatirlatma
emailini mailining liste postaliyalim.

eger yukaridaki fikirimle ayni goruste iseniz lutfen

asagidaki gunlerden birine oy verin

Her ayin 2inci haftasi

Pazar [ ]
Pazartesi [ ]
Sali [ ]
Carsamba [ ]
Persembe [ ]
Cuma [ ]
Cumartesi [ ]

#TurkLug i kullamak icin. Xchat,Kirc,Kvirsc programlarindan birini
kullanabilirsiniz.(benim sahsi gorusum Xchat daha iyi gibi).

yukaridaki ismini verdigim programlardan birini calistirdinizda
server ayari olarak

irc.openprojects.net secin.

ve daha sonrada asagidaki komutu yazin

/join #TurkLug