[Linux] Re: no diye bir komut ???

From: ErkaN (Selamsana@uni.de)
Date: Fri 25 May 2001 - 11:20:07 EEST

Selam...

murat dagdelen demiski:

> hic no diye bir komut ile karsilastinizmi? bu /bin/sh komutuymus. (gerci
> ben bulamadim) sormamin sebebi, rpm 4.0.tar.gz yi kurarken make sirasinda
su
> satirda:

büyük bir ihtimal ile STANDART larin icinde olmayan bir komut...Bildigim
kadari ile böyle bir komut yok..

> Making all in po
> make[2]: Entering directory `/usr/local/src/rpm-4.0/po'
> file=./`echo es | sed 's,.*/,,'`.gmo \
> && rm -f $file && PATH=../intl:$PATH no -o $file es.po
> /bin/sh: no: command not found
> make[2]: *** [es.gmo] Error 127
> make[2]: Leaving directory `/usr/local/src/rpm-4.0/po'
> make[1]: *** [all-recursive] Error 1
> make[1]: Leaving directory `/usr/local/src/rpm-4.0'
> make: *** [all-recursive-am] Error 2

Eger gercekten böyle bir komut veya Procedur varsa demekki ilk önce surda
aramak lazim:
> make[2]: Entering directory `/usr/local/src/rpm-4.0/po'
gösterilen yukardaki PATH altinda, olmasi lazim , ki eger varsa...

Veya ./configure yaparken muhakkak bir binary File ariyordur..belkide
bulamiyordur..Veya MAKEFILE nin icinde herhangi bir aciklama vardir...( Tabi
hepsi tahmin )

erkaN

--
The linux philosophy is laugh in the face of danger.

L. Torvalds