[Linux] Re: [Linux - 299] Re: [Linux - 263] Re: [Linux - 252] Re: [Linux - 244] Dikkat ! Hasta Linux elemanı

From: murat dagdelen (murtix_linux@hotmail.com)
Date: Sat 26 May 2001 - 00:36:40 EEST

selam,

burada tartismaya falan girdigim dusunulmesin, asagidaki yaziya bir sorum
olacak Burak beye:

   bu dediginiz islem hakkinda hic bir bilgim yok benim. Ama merak eettigim
konu oldugu icin ogrenmek ve ya en azindan bilgilenmek isterim. Bilgileri
alabilecegim dokumantoasyonlari nerde bulabilirim. Oyle seyler bizim
sirketin basina cok geliyorda...