[Linux] no diye bir komut ???

From: murat dagdelen (murtix_linux@hotmail.com)
Date: Fri 25 May 2001 - 03:51:55 EEST

selam arkadaslar,

  hic no diye bir komut ile karsilastinizmi? bu /bin/sh komutuymus. (gerci
ben bulamadim) sormamin sebebi, rpm 4.0.tar.gz yi kurarken make sirasinda su
satirda:

Making all in po
make[2]: Entering directory `/usr/local/src/rpm-4.0/po'
file=./`echo es | sed 's,.*/,,'`.gmo \
  && rm -f $file && PATH=../intl:$PATH no -o $file es.po
/bin/sh: no: command not found
make[2]: *** [es.gmo] Error 127
make[2]: Leaving directory `/usr/local/src/rpm-4.0/po'
make[1]: *** [all-recursive] Error 1
make[1]: Leaving directory `/usr/local/src/rpm-4.0'
make: *** [all-recursive-am] Error 2

  diyerek hata veriyor. Bu no diye bir komut ben daha once duymamistim.
internette aramaya kalktim, o da heryerden bir no cikarrigi icin kolay
bulunacaga benzemiyor. Eger ne oldugunu bilen varsa soylermi? Sistem suse
7.0, ve daha 1 ay once falan kurdum, her turlu lib falan yuklu bir sey
uninstall etmedim yani.

murtix.