[Linux - 353] Re: Yeni Linux mail listeleri

From: Baris Simsek (bsimsek@bimel.com.tr)
Date: Wed 23 May 2001 - 10:44:57 EEST

        Listenin uzmanlar ve acemiler diye ayrilmasi iyi birsey degil.

        Linux yardimlasmak demekse ustalar acemilere yardim edecek. Ayrica
ustanin ustaya hayri dokunur ama aceminin acemeyi dokunmaz.

        Belki soyle ikiye bolunur: Linux-cozum, linux-haberlesme

        ilkinde linux sorunlari ve cozumleri tartisilir, ikincisisinde
asabi arkadaslar stresini atar veya linux uzerine geyik yapilir veya
interesting seyler yazilir. Boylece verim artar. Cunku ilkinin verimi
bizim icin cok onemli.

        Ama acemi uzman ayrimi acemilere yapacagimiz en buyuk kotuluk
olacaktir.

- barI$ -