[Linux - 296] Re: [Linux - 279] Re: [Linux - 270] Re: [Linux - 269] Re: [Linux - 263] Re: [Linux - 252] Re: [Linux - 244] Dikkat ! Hasta Linux elemanı

From: Fahrettin Onal (eagle@saneg.itu.edu.tr)
Date: Tue 22 May 2001 - 08:41:58 EEST

Merhaba ,
Eger bu kisi olan kisisel bir sorunum olsaydi bu hareketini yalnizca bana
yapardi.Ancak beraber calistigi insanlara karsi yapmistir. Ustelik bu
kadar zaman boyunca dostum dedigi insanlara. Bu kisinin degisimi piyasada
bir ise girince basladi. Size onunla ilgili mailleri atabilecegimi
soyledim ve hosunuza gitmeyecegini de soyledim.
O bilgisayar bazilarinizin zannettigi gibi acikta degil. Hatta o
bilgisayarda 4-5 kisinin disinda kimsenin haberi yok. Cunku uzun zamandir
kullanilmiyordu.Hatta yerini bilmezler. Sistemin kurulusunda murat ta
bulundugu ve hatta oldukca fazla gorev aldigi icin onun haberi vardi.
ayrica sokakta silah satilmas nasil cinayet islemeye bir neden degilse
sisteme girip bu sekilde davranmasi da normal degildir.
Bizim yaptigimiz sey sizi bu konuda uyarmaktir. Gerisi size kalmis
olaydir.
Ister anlarsiniz ister anlamazsiniz.
Iyi calismalar