[Linux - 279] Re: [Linux - 270] Re: [Linux - 269] Re: [Linux - 263] Re: [Linux - 252] Re: [Linux - 244] Dikkat ! Hasta Linux elemanı

From: Sancar Saran (saran@ktg.com.tr)
Date: Mon 21 May 2001 - 18:56:33 EEST

On Monday 21 May 2001 18:06, you wrote:
> Merhaba,
> Size kimse yargida bulunun demedi.Ancak bu tur hasta ruhlu bir davranisi
> sanirim hicbiriniz kabul etmez. Sizleri bu konuda uyarmak istiyoruz.
> Isn akademik tarafina gelince murat koc bu kadar bilgiyi zamaninda evinde
> oturarak mi elde ettigini soyledi size. Onun laboratuvara ilk sokan kisi
> benim. Onun hangi kosullardan gecerek neler yaptigini iyi bilirim. Adi
> gecen yer zaten akademik bir ortamdir. Ne yaziktir ki bu sahis disiplinsiz
> davranislarindan dolayi cikartilinca bu yanlis davranisi
> [...]

Fahrettin Bey,

Sanirim, siz konunun ozunu kacirdiniz.

Sizin hesaba dayanarak, benimde oturup en son kiz arkadasimdan nasil
ayrildigimi burda bagira cagira anlatmam ve liste uyelerini bu kiza karsi
uyarmam, Heleki bu kiz iki defa Linux isletim sistemine komut girisi
yaptiysa kesinlikle yaygara koparmaliyim oylemi ?

Bununda otesinde;

Bahsi gecen arkasla aranizda gecen sahsi olaylar bizi ilgilendirmez. Keza ona
yaptiginiz kiyaklar, gectiginiz iltimaslar, verdiginiz bilgilerde bizi
ilgilendirmez. Cunku bunlar sizin tasarrufunuzda olan konulardir.

Mevzu bahsi gecen kurumun disiplin kurallarini biz bilmiyoruz. Bu baglamda
arkadasin disiplinli yada disiplisiz davranislarini yorumlayamayiz. Ayni
zamanda yine bu arkadasin psikolojik durumu hakkindada bilgimiz yada
inanabilecegimiz bir bilirkisi raporu elimizde yada listemizde degil.

Dahasi madem bahsi gecen arkadas konusunda bu kadar ilgili ve bilgili bir
insansiniz. Neden bu sahsin sistemiz icerisinde bu kadar onemli gorevler
almasina engel olmadiniz. Dahasi madam bu kadar kotu bir insan siz bu insani
neden yuce sahsinizin cok kiymetli zamaninini harcayip egitiniz.

Ve en acisi, madem arkadasi disiplinsizlik nedeni ile kurumdan cikardiniz,
neden yetiklerinide almadiniz (ROOT parolasi gibi).

Cok merak ettigim bisi var. Bahsi gecen arkadasla ilgili yazdiklarinizi,
universitenizin yoneticileri ve diger ulemasinin gorebiecegi bir listeye
yazdiniz mi aceba ?

Burasi universitenizin akademikleri arasi paparazzi listesi degil. Sizin yuce
sahsizinza ve yuce sahsinizin diger tebaya yapmis oldugu iyilikler neticesinde
meydana gelen catismalar yada onlarin sonuclarini tartisabileceginiz bir
yerde degil.

Dahasi bana gore meydanda olmayan birinin arkadasindan atip tutmak da cok
ahlaksiz bir davranis.

Yaptiginiz uyari falan degil. Resmen bir insani kisisel catismaniz
neticesinde meydana gelmis kavga sonucunda aldiginiz darbe neticesini
kaldiramayarak ortamda arkasindan konusmaktir. Uyari dediginiz seyin yarisi
mevzu olan kurumun reklami geri kalanida bir cogumuzun kisisel olarak
tanimadigi bir kisi hakkinda ileri geri atip tutmaktan, bir suru yafta
yapistirmaktan baska bisi degil.

Ve dahasi sayin Onal.

Orada olan olaylari sizin acinizdan gormemizi istiyorsunuz ve sizin vardigini
yargiya varmamizi. Buna yargisiz infaz denir.

Neyse basindan beri diyorum, bu konular bu listenin mevzusu degil. Bir cok
arkadasin bahsettigi gibi, kanuni olarak hatada yapiyorsunuz, dahasi
davranislariniz yuzunden Linux listesi tehlikeyede girebilir. Dahasi Murat
KOC ile olan kavganiz bizi ilgilendirmez. Kimse Murat KOC la pembe panjurlu
ev yada 8 yollu server hayali kurmuyor.

Basindada soyledim, sorununuz varsa, Mahkemeye gidin, mahkeme burokrasisi
sarmiyorsa gidin Turk usulu halledin. Ama bizi bulastirmayin. Simdilik sadece
Isletim sistemleri icin cozum uretebiliyoruz.

Iyi calismalar dilerim

--
Sancar Saran                                                  saran@ktg.com.tr