[Linux - 286] Re: [Linux - 251] Re: [Linux] Re: oracle'nin apachesi

From: Erol Ozcan (eozcan@superonline.com)
Date: Mon 21 May 2001 - 22:56:12 EEST

Sancar Saran wrote:

> Valla ben bole bisyi ne duydum nede gordum. Elimde zibilyontane Oracle 8.1.5
> 8.1.6 cd si var hic birindede bole bisi yok. Oracle ile apache arasindaki
> baglantiyida cozemedim. Hic bir dokumandada Spesific bir Apache duymadim.
>
> Acaba Oracle WebDB veya benzeri bir urunden bahsediyor olabilirmisin ?

  Oracle Server 8i ile gelmiyor. Internet Application Server ( eski adi
WebDB ) ile beraber geliyor. Ayrica Oracle'in ismini sayamayacagim paket
programlarinda gelirse sasirmamak gerekir. Oracle paket urunlerinde
neler olduguna tam bilen varsa sasirmak gerekir :)

   Bu arada inceledigim kadariyla ozel bir Apache yok ortada, sadece
Oracle bir takim moduller ilave etmis.

iyi calismalar...
Erol Ozcan