[Linux - 290] Oracle Paketi Içindeki Apache

From: Celak (celak@celak.dhs.org)
Date: Tue 22 May 2001 - 00:44:52 EEST

Merhaba,

Apache olayina çözüm için otn.oracle.com adresini bir ziyaret edin derim.
Oracle Enterprise 8.1.7 sürümü içinde bütün platformlarda java support etmek
için bir apache bulunuyor. (Apache 1.3.12) Netadmin için kullanilmak için
pakete eklemisler. Bildiginiz apacheden bir farki yok. www.orafaq.org
adresinden daha detayli bilgi alabilirsiniz. Bu arada RedHat 6.2 üzerine
Oracle 8.1.7 kurabilen kisilerle irtibata geçmek istiyorum.

Online Bookmarking için bir script buldum. Kullanmak isteyenler
bookmark@basari.net.tr adresinden bana ulassin hemen sifre göndereyim.

http://forum.cepkota.com/~celak/bookmarker

Iyi çalismalar.