[Linux - 280] Re: [Linux - 266] Re: [Linux - 265] Dikkat_!_Hasta_Linux_elemanı

From: Necdet Yücel (postaci@comu.edu.tr)
Date: Mon 21 May 2001 - 16:27:22 EEST

Selamlar,

> Merhaba Alper Bey,

Alper beye ya da baskasina bir sey yazmak istediginizde lütfen bunu liste
araciligiyla yapmayin.

> Sizleri hasta ruhlu birine karsi uyarmaktayiz. Bu kisisel bir olay degil
> toplumsal bir olaydir.Tek farki bu tur sahislar ile henuz karsilasmadiniz.
> Iyi gunler...

Lütfen bu terbiyesizligi listede devam ettirmeyin. Bana sorarsaniz özelde de
devam ettirmeyin ama siz bilirsiniz. Bakin Serdar Bey kaç kere anlatti;
suçtur, listenin adini kötüye çikarir, adminleri zor durumda birakir falan
filan... Daha nasil uyarilmaniz gerekiyor ?

Ayrica, Murat Koç bu listeden ayrildiginda insanlarin nasil üzüldügünü, tekrar
dönünce nasil sevindiklerini hatirlamiyor musunuz? Murat Koç'u kötülemek için
yanlis yerdesiniz (baskasini kötülemek için dogru yerdesiniz anlami
çikmadigini ben söyleyeyim de, nolur nolmaz).

Varsa bir kanitiniz gidin sikayet edin, yoksa basiniza is almayin, bize de
zarariniz dokunmasin.

Bu listede insanlar sadece linuxla ilgili seyler duymak istiyorlar. Umarim
ARTIK anlasilmistir.

Sevgi, saygi, Linux

Necdet Yücel