[Linux - 278] Re: [Linux - 275] kaynak kodlar

From: Baris Simsek (bsimsek@bimel.com.tr)
Date: Mon 21 May 2001 - 18:35:24 EEST

        bu dizinler kaynak kodlari iceren dizinler.

        ornegin drives dizini altinda cesitli surucu yazilimlari mevcut.

        Kernel orda bir dosya degil. Yaptigin konfigurasyona gore (make
config, make menuconfig veya make xconfig) bir kernel ayar dosyasi
olusturulur. Bu konfigurasyonun ihtiyac duydugu yazilimlar bu dizinlerden
alinip derlenir ve tek bir dosya olan kernela katilir. Yani ari gibi
secersin, sonra bal olur.

        bu soruyu sordugunuza gore bu konuda cok yenisiniz.

        Biraz daha alt yapi olusturduktan sonra bu ise baslarsaniz daha
yararli olur. C yazabilmeli ve anlayabilmelisiniz, program
derleyebilmelisiniz. Bundan sonra LKD isimli bir kernel programlama
dokumani mevcut. Ona basvurup kollari sivayabilirsin. Ayrica www.linux.org
da tanitimi yapilan bir kitap var. Nasildir bilmem ama bu site ciddi bir
site. herhalde ise yarar.

- barI$ -