[Linux - 268] YNT: Dikkat_!_Hasta_Linux_elemany

From: Mehmet Melik Kose (melik@ug.bilkent.edu.tr)
Date: Mon 21 May 2001 - 17:09:49 EEST

Selam ve Saygilar
bu listenin Linux *tartisma* listesi oldugunu dusunuyordum.
Arkadaslar da benim gibi dusunuyor olacak ki *tartisma*larini sanal aleme
buraya tasimislar.
Zaten liste teknik servis olarak calisiyor cogunlukla. Tamam insanlarin
cozemedigi problemleri baskalariyla paylasarak cozmesi guzel birsey buna
bisey demek haddime degil
ama
kisisel problemlerinizi de liste de duyurmak yersiz...
Hem Murat Koc o bilgisayari hacklediyse bir yandan da iyilik yapmis bence.
(Bu kisim hackerlarin mantigi) Guvenlik le ilgili konularin ne kadar onemli
oldugunu ve administratorlarin daha dikkatli olmasi gerektigini anlatmis
kendince Murat Koc.

Not: Hasta ruhlu oldugunu iddia ettiginiz kisiyi bir psikolog veya
psikiyatris muayene etti mi? Etti ise ve de hasta ruhlu oldugu teshisi
koyduysa sorun yok. Ama etmediyse ben Murat Koc un yerinde olsam size manevi
tazminat davasi acardim.