[Linux - 269] Re: [Linux - 263] Re: [Linux - 252] Re: [Linux - 244] Dikkat ! Hasta Linux elemanı

From: Sancar Saran (saran@ktg.com.tr)
Date: Mon 21 May 2001 - 17:09:58 EEST

On Monday 21 May 2001 16:27, you wrote:
> Merhaba Serdar Bey,
> Olay hakkinda fazla birsey bilmeden bu sekilde konusmaniz cok normal.Ancak
> bu olayin murat tarafindan yapildigi gercek.Tek sorun onu mahkemeye son
> kanit elimizde yok.Cok isterseniz size bazi emailller yollayayim.Onlara
> bakinca eminim fikriniz degisecek.Ancak o emailleri okuduktan sonra murat
> hakkindaki bircok fikriniz de degisecektir.
> Erdal Bey in uyarisini dikkate alin. Onunla sizden daha uzun sure birlikte
> calistigim icin bunu soyluyorum.
>
> Iyi gunler...

Selamlar,

Hayirdir? Neyi paylasamadinizda itisme buradaki Linux listesine kadar
uzaniyor.

Dahasi bu nasil bir akademik tavirdir. Proflardan DR lardan, onlarin
etkilerinden, cevresinden, ne kadar kiymetli olmasindan bahsedip ustune bol
bol piskolojik yorumlar katip liste ortaminda eleman cizmek yeni akademisyen
modasimi ?

Madem adamla sorununuz var, gidin Turk usulu halledin, yok eger Hukuk yolu
size daha uygunsa gidin Mahkemelerde cozumunu arayin. Burada birini
kotuleyerek nereye varmaya calisiyorsunuz ?

Valla tavirlarinizdan bahsi gecen arkadasa tanimadan sempati duymaya bile
basladim.

Yani o kadar olayiniz var (anlattiginiza gore) insan iki dokuman okur vede
sistemlere zararli davranislarin %cogunun sirketlerden hos olamayan sekilde
ayrilan insanlar tarafindan yapildigina dair fikir sahibi olurdunuz.

Dahasi aci olan shu. Bizi hic ilgilendirmemesine ragmen, ne oldugunu
bilmedigimiz, hangi faktorlerin katalize ettigini gormedigimiz olaylarin
neticesinde meydana gelmis bir takim sonuclari burada ortaya koyarak
bizden daha kendisini savunmamis biri konusunda yargiya varmamizi
istiyorsunuz.

Benim bildigim kadari ile buna yargisiz infaz derler.

Memleketimin akademisyeni bile yargisiz infaz pesinde, sonrada sen gel
egitimsiz polise kabahat bul.

Dahada onemlisi, BIZE NE... Adminlik sorumluluk ister, sorumlulugunuzu yerine
getirin lutfen.

Eger sorumluluklarinizi yada ilgilerinizi yerine getirirken karsilastiginiz
teknik sorunlar icin yardim ariyorsaniz evet burasi dogru yer.

Yok aglama duvari ariyorsaniz itiraf.com mudur nedir ole yerler var. Oralara
bir bakin isterseniz.

Iyi calismalar dilerim

--
Sancar Saran                                                  saran@ktg.com.tr