[Linux - 267] Re: [Linux - 264] RE:_[Linux_-_263]_Re:_[Linux_-_252]_Re:_[Linux_-_244]_Dikkat_!_Hasta_Linux_elemany

From: Serdar KOYLU (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Mon 21 May 2001 - 16:57:18 EEST

Selamlar..

Iki maile birden cevap verelim. Murat KOC berbat biriside, sutten
cikmis akkasik gibi temiz biride olabilir. Bu bir karakter sorunudur,
Linux listesini degil olsa olsa Psikoloji listelerini ilgilendirir. Ama
onun bu listede itham edilmesi, basta ithamci olmak kaydiyla, hukuken
hepimizi zan altinda birakir. Mesele bu. Boyle bir olayin olmasi,
teknik olarak Linux'un sorunu degildir ama Linux listesinin sorunudur,
cunku bunun sonuclari bu listenin kapatilmasina kadar gidebilir.
Asagidaki gibi mailler sadece listeyi guc duruma dusurur. Bu liste icin
mesai harcayan, amirlerine ricada bulunup hat, host, domain, mesai vs.
saglayan insanlar olasi bir mahkeme durumunda, bu amirlerine durumu
anlatmakta zorluk cekerler. Murat KOC icin yazilanlar cok agir sonuclar
olusturabilir. "... ile is yapmayin" demek, adamin ticaretine engel
olmaktir ki, anayasa sucudur. Lutfen listede kimseyi rencide etmemeye,
kanit olarak adliye arsivine gecebilecek nitelikte deliller olmadan
boyle atiflarda bulunmamaya dikkat edelim. Bu listedeki pek cok maile
icimden cok dis gicirdatmisimdir. Belki ozel mail atsam cok farkli bir
uslup kullanirdim. Ama burasi bana ait degil. Buraya kanuna aykiri
olmasa da "Bakin sizin adamlar birbirini yiyor, haliniz bu iste" gibi
bir soz dahi getirebilecek hic bir sey yazmak istemem. Bu, bize bu
firsati sunanlara yapilabilecek en buyuk haksizliktir. Lutfen listemize
sahip cikalim.