[Linux - 220] derleme problemi

From: Osman TEKER (osman_t_98@yahoo.com)
Date: Sun 20 May 2001 - 12:16:10 EEST

herkese merhaba;
altuğ bayram'ın sorunu aynen bende de var. ak olarak
derlemek istediğim hemen her programda aynı hatayı
veriyor. gcc ve gcc++ tüm paketleri ve libleri ile
kurulu. tahminim make komutuyla ilgili sorun?????

>glibc2.2.3'u derlemek istedim. Paketin icindeki
>INSTALL dosyasinda
>istenen
>sekilde configure ve make yaptim. make'te asagidaki
>hatayi verdi
>nedenini
>webde aramama raðmen bulamadim. Aslinda
binary'sini >aradim fakat i686
>paketleri bulabildim benim makinem ise i586.

>Altug Bayram

>make[2]: Entering directory
`/home/bg/glibc22/glibc->2.2.3/iconvdata'
>make[2]: *** No rule to make target
>`../localedata/charmaps/ISO8859-2',
>needed by
`/home/bg/glibc22/glibc->build/iconvdata/iso8859-2.stmp'.

>Stop.
>make[2]: Leaving directory
`/home/bg/glibc22/glibc->2.2.3/iconvdata'
>make[1]: *** [iconvdata/subdir_lib] Error 2
>make[1]: Leaving directory
`/home/bg/glibc22/glibc->2.2.3'