[Linux - 221] Re: [Linux - 215] Mesaj numaralari

From: Akif CEYLAN (ceylan@electra.science.ankara.edu.tr)
Date: Sun 20 May 2001 - 13:25:15 EEST

liste deki numara olayını nasıl hallettiniz kısaca bahsede bilirmisiniz
deneme amaclı bendeki makinayada listar ile bi liste kurmaya çalışıyorumda
numara işi ile ilgili bi yapabileceğim bi nokta bulamadım bu konuda biraz
aydınlatırsanız memnun olurum.

Akif CEYLAN

E-posta: ceylan@electra.science.ankara.edu.tr