[Linux] Re: Fw: Re: MS Stratejileri

From: Bayram (aktif@messageasap.com)
Date: Sat 19 May 2001 - 11:40:48 EEST

size yazdıklarınızdan dolayı kesinlikle katılıyorum beni yanlış anladınız
benim bahsettiğim bu değildi. ben de linux kullanıyorum bilgisayarımda,
benim demek istediğim kullanıcı kolaylığı açısından windows'a hak vermiştim.
yani bilgisayara yeni başlayan birine windows daha kolay gelir şüphesiz
oydu. yoksa windows'un da ne hataları var hatta bir sitede okumuştum win98
çıktığında bilmem kaç tane bug'ı varmış. size katılıyorum ismail bey, benim
sadece demek istediğim son kullanıcılar için windows daha kolay o idi. beni
yanlış anlamayın yoksa işletim sistemi olarak linux'un daha iyi olduğunu
bende biliyorum...
sevgiler .& saygılar