[Linux] Re: _Linux_altında_ve_Windows_için_program_geliştirme_

From: cagdas ozgur (cagdasozgur@yahoo.com)
Date: Thu 17 May 2001 - 22:43:41 EEST

Merhaba !
ne yapmak istedigini anlamadim, cunku eger win icin
yazdigim bir programi linux e tasimak istiyorum demek
baska win de yazilmis programin kodunu linuxte
derleyip
win de calistirmak bambaska birseyki bence anlamsiz ve
bir o kadar da zor cunku source kodu tasimak bile
zorken sen exe yi tasimaktan bahsediyorsun.
Ama eger elindeki kod ansi c/c++ sa uygunsa ki bu cok
zor hem linux te hem de win de compile ettikten sonra
calistirabilirsin.
Eger baska bir programlama dili kullanma sansin varsa
java kullanmani tavsiye ederim cunku binary leri hem
linux te hem win de hem mac te calisir.
Elindeki kodu c++ tan java convert etme sansin da var
tabii c++ to java, java to c++ converterlar oldugunu
duymustum. Tabii p,bu programlarin %100 basarili olma
sansi yok.