[Linux] acaba ispde filtreleme mi

From: zkeles@artemis.efes.net
Date: Thu 17 May 2001 - 21:27:43 EEST

Redhat 7.0 sisteminde, sendmail 8.11.0 kullandim,
problem; disariya mail gondermiyor "no route to host" mesajini
aliyorum.
baska bir smtp programi kullandim, "destination server not
responding" mesaji ile karsilastim.
resolv.conf, hosts, relaying ayarlari normal bir problemle
karsilasmadim, acaba isp 'den uzerinde bir filtreleme sozkonusu
olabilirmi, kendi domainine mail gonderiyor ( her iki programda )
ayni bicimde disariya mail gonderemiyor. telnet host 25 yapinca da ,
no route to host mesaji aliyorum. ama network prb.yok her yere
ulasiyor.
disaridan mail alabiliyorum, dns in a record ve mx record unda bir
problem goremedim. bir modem baglayip isp'yi check etmek gerekecek
gibi.
                Saygi ve Sevgilerimle,
                Zafer Keles