[LINUX:27880] Re: reiserfs ve hata

From: Serdar Ozler (sozler82@yahoo.com)
Date: Thu 17 May 2001 - 04:19:13 EEST

ReiserFS'in eski surumleriyle hic calismadim, bu
yuzden o konuda yorum yapamayacagim.

Fakat sunu rahatlikla soyleyebilirim. Bir zamanlar
ext2 ile basima gelen bir olay dolayisiyla Linux'u ana
isletim sistemi olarak kullanmayi birakmis biriydim.
Ta ki Mandrake 8 ile ReiserFS'in rahatlikla
kurulabildigini ogrenene kadar. Bu nedenle kurdum ve
simdi tekrar ana isletim sistemi olarak Linux'a
gectim. ReiserFS su ana kadar tek bir hata bile
vermedi, hatta deneme olarak sistemi tam islem
yaparken kapattim, elektrik kurumu benim icin
denemeler yaparken kapandi :) Sistem hala cok duzgun
calisiyor.

Yani ben artik bir ReiserFS hayraniyim, eger
problemleriniz varsa ileri surum ReiserFS suruculeri
barindiran bir dagitima gecmenizi onerebilirim.

Serdar Ozler
http://efsane.sitebest.com

http://listweb.bilkent.edu.tr/yardim/bilkent/linux.html