[LINUX:27846] reiserfs ve hata

From: Murat Gezer (gokbilim@hotmail.com)
Date: Wed 16 May 2001 - 02:09:18 EEST

Merhaba Arkadaslar,

son gunlerde mumkun oldugunca degisik Linux dagitımlarini kurup test etmeye
calisiyorum. Benim evimdeki makinamda SUSE 7.0 Profesional kurulu ve simdiye
kadar ext2 ile hayatımdan memnun idim ancak coook fazla kapatma yuzunden
reiserfs 'e gecmeye karar verdim yani en azından her hatali kapatildiktan
sonra olusan o gecikmeyi beklememek icin 20 GB'lik HDD yi kontrol etmesi cok
uzun suruyor diye ReiserFs gecmek icin /home alti haric tum sistemi reserfs
ile formatladim ve cd den kurmaya basladim ve belirli bir noktaya kadar rpm
leri acarken iyi gitdi sonra (her zaman ayni dosya degil) hata vermeye
basladi. Ilk baslarda ramden suphelendim (2 tane 64M 1tanede 128M ram
kullaniyorum) ancak tekrar ext2 formatlayip kurdugumda sorun olusmadigini
gordum. Acaba SUSE 70 ın kerneli 2.2.16 idi ancak bir cok kendine öz olan
özellikleri vardır. Reiserfs in ilk versionlarindami bir bug vardi. Bu
konuda SUSE nin listesini taradim ama bulamadim. Bu durumla karsilasan baska
arkadas varmi. Yoksa donanimimda arayacagim hatanin sorununu.

Murat Gezer