[Linux] Re: Oracle cannot find class java/lang/Thread hatasi

From: Erol Ozcan (eozcan@superonline.com)
Date: Wed 16 May 2001 - 22:18:47 EEST

Celak wrote:

> bash-2.04$ dbassist
> Unable to initialize threads: cannot find class java/lang/Thread
> Could not create Java VM

> gibi bir hata veriyor.
>
> Makina çift PIII Xeon 512 Ram + 1GB Swap
> RedHat 7.1 Enterprise Edition
> Oracle tarafindan saglanan glibc-stubs compat library patch yaptim.
> JDK 1.1.6v5 yüklü ve java ile ilgili hiç bir sorun yok.
> ORACLE 8.1.7 Enterprise çalistirmaya ugrasiyorum.

 Bu Java'nin CLASSPATH veya THREADS_FLAG env tanimlarindan kaynaklanabilir.
Sunlari dene

1) CLASSPATH env degiskeni JDK dizindeki standart class lari ( classes.zip )
icermeli. ornegin
export CLASSPATH=$CLASSPATH:/usr/local/jdk116/lib/classes.zip
2) sadece JRE varsa
export CLASSPATH=$CLASSPATH:/usr/local/jre116/lib/rt.jar
3) THREADS_FLAG uygun set edilmesi gerekebilir. Native thread ler icin
export THREADS_FLAG=native
 degilse
export THREADS_FLAG=green

 Bu arada Oracle ile ilgili problemlerinizi Turkce olarak yazismak
isterseniz
http://groups.yahoo.com/group/oracle-tr
adresinden uyelik basvurusu yapabilirsiniz.

iyi calismalar...
Erol Ozcan