[Linux] Re: [LINUX:27852] Nothing to be done for "modules"

From: Bayram (aktif@messageasap.com)
Date: Thu 17 May 2001 - 22:24:01 EEST

> Kernel derleme ile ilgili sorun yasiyorum.
> makinamda RH6.2 ile gelen 2.2.14-5.0 kernel'i 2.4.4 yapmaya
> calisiyorum.
> linux.org.tr altinda bu konuda bulunan mevcut 3 ayri documandan
> faydalandim ancak modules ve install_modules 'da
> Nothing to be done for "modules"
> Nothing to be done for "modules_install" mesajlari aliyorum ve sonucta
> da lsmod bos cikiyor. ve de insmod ile hicbir modul yukleyemiyorum.
> /lib/modules dizini altinda ;
> /lib/modules/2.2.14-5.0 yanisira ,
> /lib/modules/2.4.4 dizini olusuyor ve icinde 2.2.14-5.0 gibi olmayan bir
> [...]

merhaba, ben de geçen haftasonu kernelimi 2.4.4'e update yaparak geçirdim ve
bana daha önce olmuştu o yüzden önce indirdiğiniz kernel dosyasını tam
olarak download edebilmiş misiniz ondan emin olun çünkü 25.11 mb olması
lazım değilse bu adresten tekrar indirebilirsiniz:
http://www.kernel.org/pub/linux/kernel/v2.4/linux-2.4.4.tar.gz

daha sonra tek yapmanız gereken aşağıdaki adımları yapmak.
1->gelen dosyayı bir directory'e arşivleme aracı ile extract yapın yalnız
readme dosyasında
/usr/src/linux-2.4.4/ adı altında dizine yapmanız söyleniyordu ben oraya
yaptım.
2->linux-2.4.4 dizin'ine girip make mrproper yazın.
3->yine aynı dizinde make xconfig komutu ile gerekli module'leri seçin.
4->make dep komutunu yazın.
5->make bzImage komutu ile kernel image dosyası oluşturun.
6->make modules komutunu çalıştırın
7->make modules_install komutunu çalıştırın.
8->cp System.map /boot/System.map-2.4.4 yapın
9->cp /usr/linux-2.4.4/arch/i386/boot/bzImage /boot/vmlinuz-2.4.4 ile image
dosyasını çalıştırın.
10->linux altında linuxconf programı yardımıyla yeni image dosyasını lilo'ya
eklemek için ayarları yapın yada /etc/lilo.conf dosyasını manual olarak
kendiniz edit edin.
tüm bunlardan sonra yeni kernel ile sisteminiz çalışacaktır.
sevgiler & saygılar
bayram