[Linux] Re: oracle'nin apachesi

From: Celak (celak@celak.dhs.org)
Date: Wed 16 May 2001 - 19:00:30 EEST

Kusura bakmayin,

Iki haftadir ORACLE 8.1.7 kurmaya ugrasiyorum RedHat 7.1 üzerine. Oracle
Tech Net ile yazismalarim sonunda sorunsuz kurmayi basardim ama glibc
problemi yüzünden kurulum sirasinda starter database olusturmuyorum.
Kurduktan sonra da dbassist ile database olusturmak isteyince :

bash-2.04$ dbassist
Unable to initialize threads: cannot find class java/lang/Thread
Could not create Java VM

gibi bir hata veriyor.

Makina çift PIII Xeon 512 Ram + 1GB Swap
RedHat 7.1 Enterprise Edition
Oracle tarafindan saglanan glibc-stubs compat library patch yaptim.
JDK 1.1.6v5 yüklü ve java ile ilgili hiç bir sorun yok.
ORACLE 8.1.7 Enterprise çalistirmaya ugrasiyorum.

Yardimlarinizi bekliyorum