[Linux] Re: dns-forward

From: ilker ARABACI (i.arabaci@hiperaktif.com)
Date: Wed 16 May 2001 - 18:54:34 EEST

resolve conf ' u boş birak.
reverse dns ile kendi ipsini cozumlemediysen ya da hosts tanımlamadıysan
zaten nslokupa girer girmez bir hata alıyor olman lazımdı. ( ama gene de
mesala ping dediginde cozmeliyidi)

resolv.conf a ip yazdım dedin de aklıma geldi benim en sık yaptıım dns
hatalarından biri
nameserver 192.168.0.1 yazmak yerine sadece ip yazmak..

ha.. bu arada deneme hataları hoştur, insana cok şeylere ogretir..