[Linux] Re: internet kafeler icin yasak siteler

From: Alper Oguz (alperliste@showtv.com.tr)
Date: Tue 15 May 2001 - 13:51:10 EEST

Merhaba

SK> 100 kisi bu cache'i yarim saatte doldurur, bu cache'in pek bir anlami

Bunu denemeler icin yaptigimdan o sekilde ayirmistim. Ama sorun ondan degil
cünkü cache dizinini silip bastan yaratarak cok denedim. Diskte cache
tutmasam squid icin farkeden birsey olur mu? O sekilde de deneyecegim de
birazdan.

SK> Makine uzerindeki diger servisleri kontrol edin. Memory pool'lerle
SK> ilgili bazi ayarlar var, bunlari deneyin. debug_options 'u ALL,1 yapin.
SK> Boylece neden takildigini tespit etmeniz cok kolaylasir.

Su an tüm o ayarlar default halinde. Eger olmazsa onlari da deneyecegim ama
burada pek vaktim kalmadi, yeni bir makinaya yeni ethernet kartlariyla
yeni bir linux kuruyorum. Olmazsa MS proxy kuralim diyecekler.

Acaba farkli bir url buna neden oluyor olabilir mi? Eski sistemde hic
birsey yapmamisken bu sorunu cikarmisti. squid.conf'un en sonundaki misc
bölümüne baktim ama cok sey var orada da.

tesekkürler

--
 Alper Oguz    alperliste@showtv.com.tr