[Linux] Re: Maddi yardimlasma ve LKD'nin rolu

From: Cuma Kurt (cuma@datassist.com.tr)
Date: Fri 27 Jul 2001 - 12:36:12 EEST

Merhaba Berk bey
Bu hatayi aldigima yemin edebilirim islemi yaptigim saat dun 17:00 civarlari
islem yaptigim an ki cikis ip 212.79.108.36
Bu mailden sonra kafama vuruyorum zaten neden hata cikislarini gondermedim
diye ama siz lutfen saat ve ip den loglara bir bakin yinede cunku sistemde
Mysql yok demeniz simdi benide zor duruma zoktu